Direktlänk till inlägg 27 oktober 2009

TACK!

Av Julia - 27 oktober 2009 17:15

Tack så jättemycket för att så många kom på träningen idag!

Ni är alla jätteduktiga och jag hoppas att ni kommer imorgon!

Jag är bara så glad över att ni vill det här lika mycket som jag! Vi kommer bli bäst! Och vi kommer ha jätteroligt! 

Så vi ses imorgon kl. 15:30 i Slottsskogen! Sedan smäller det! :D

 
 
Ingen bild

ML

27 oktober 2009 18:36

Kanske kan dela in oss imorgon i tre grupper, varje grupp får starta i omgång tre en gång var. Blir lite coolare då.

Ska du samla pengar imorgon i Slottskogen?

 
Ingen bild

Alice

27 oktober 2009 19:00

ÅHH det var svinkul idag! xD
Längtar till imorgon, så ballt kommer det bli!

 
Julia! :) (SKAPAREN)

Julia! :) (SKAPAREN)

27 oktober 2009 19:17

Ja! Det var så vi hade tänkt! Idag tränade vi mest in dansen så alla kunde den! Vi ska gå in mer på detaljer imorgon. :)

Vad kul att ni tyckte det var roligt! :D Det tyckte jag med! Jätteroligt! Jag längtar tills imorgon, jättemycket!

Ni behöver inte ta med några pengar. Jag kunde låna en bergsprängare. Batterierna var iochförsig ganska dyra, men skitsamma! :P Ni behöver inte ta med något. :)

http://www.michaeljacksonflashmob.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Janina

27 oktober 2009 21:27

Ja det kommer smälla som bara den! :D

 
Kathy

Kathy

27 oktober 2009 23:17

Det var faktiskt skitkul! Kände mig lite blyg i början men sen gick det. Imorgon ska jag ge allt, då jävlar!

http://iamgrintensen.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 29 oktober 2009 09:48

Här kan ni se hur resultatet blev.  

Av Julia - 28 oktober 2009 18:47

Tack så JÄTTEMYCKET till er som gjorde denna dagen till verklighet! Kan inte tacka er som deltog nog! Alla var jätteduktiga och det blev så mycket bättre än vad jag någonsin kunnat tro att det skulle bli! Kommer snart lägga upp fler bilder och vi...

Av Julia - 17 oktober 2009 20:59

Hej igen! Nu kommer lite info ang. en REPETITIONSDAG! Nu är det inte många dagar kvar tills vi ska ha vår flashmob. Jag har ännu inte hittat en replokal, men planerar att vi alla ska träffas i Slottsskogen tisdagen den 27:de Oktober (Dvs dagen inna...

Av Julia - 14 oktober 2009 18:42

Här är två klipp som jag har hittat där en person gör dansen till "Beat it". De beskriver dock inte hur man gör. Men det är ganska lätt att se och lära sig av att bara göra som dem. De gör inte EXAKT den versionen som vi ska göra. Men den är ganska l...

Av Julia - 14 oktober 2009 18:14

Det verkar som att några har lite svårt för dansen och känner att de gärna vill träffas och öva dagen innan. Dvs, den 27:de Oktober. Jag är gärna med på det. Vill ju inte att någon ska känna sig osäker på dansen. Det enda problemet är att jag inte ve...

Presentation


Michael Jackson - Flash Mob

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Kommer du delta i vår Flash Mob?
 Ja! Absolut!
 Kanske, om jag har tid.
 Bara om jag hunnit lära mig dansen.
 Ja, min kompis tvingar med mig...
 Nej, men jag kommer vara med och titta på!
 Nej.

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2009
>>>

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier


Skapa flashcards