Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Julia - 17 oktober 2009 20:59

Hej igen! Nu kommer lite info ang. en REPETITIONSDAG!

Nu är det inte många dagar kvar tills vi ska ha vår flashmob. Jag har ännu inte hittat en replokal, men planerar att vi alla ska träffas i Slottsskogen tisdagen den 27:de Oktober (Dvs dagen innan) och tränar. Vi träffas där kl 15:00 på samma ställe som vi ska träffas dagen efter. Anledningen till att vi måste träffas så tidigt är för att vi måste sätta stegen innan det blir mörkt ute.

Jag och mina kompisar som kan dansen helt och hållet kommer hjälpa er som är lite osäkra på den. Om det blir många som kommer på repdagen kan det hända att alla delas upp i smågrupper som får öva för sig. Det kan bli lättare att lära sig då.

Repdagen är helt frivillig och är mest till för er som inte är säkra på dansen. Jag vet inte hur länge vi håller på. Det beror på när det blir mörkt, eller när alla kan dansen. Självklart träffas vi ju dagen efter och går igenom den innan vi kör den i stan.

Det är dock bra om ni åtminstone är lite förberedda när det gäller dansen. Ni kan kolla på klipp nedan och se hur man gör. :D


Många frågar mig hur många vi blir på flashmoben. Jag vet inte helt säkert. Men just nu har 91 personer sagt att de kommer på Facebook. 234 personer kanske kommer. Sedan är det många som kommer som inte bara har sagt det på Facebook. Vi kan räkna med att bli minst 80 pers. Vi hoppas självklart på att bli fler.


Och ÄNTLIGEN har jag hittat en person med Bergsprängare. Vi får hoppas att ljudet är tillräckligt starkt. Om det är någon som har ett högtalarsystem som man vill låna ut skulle det vara jättebra. Men huvudsaken är att vi har musik någonstans ifrån. :)


Bergsprängaren funkade inte. Vi får hyra en ljudanläggning.


Repdag: Tisdagen den 27:de Oktober i Slottsskogen kl 15:00

Flashmob-dag: Onsdagen den 28:de Oktober i Slottsskogen kl 15:30


Vi syns! L.O.V.E


Presentation


Michael Jackson - Flash Mob

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Kommer du delta i vår Flash Mob?
 Ja! Absolut!
 Kanske, om jag har tid.
 Bara om jag hunnit lära mig dansen.
 Ja, min kompis tvingar med mig...
 Nej, men jag kommer vara med och titta på!
 Nej.

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2009
>>>

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards